RIJTECH
TELEFONIE
communicatie is belangrijk!
Huidige situatie van de eindgebruiker wordt specifiek in kaart gebracht. Vervolgens wordt een inventarisatie gemaakt van het aantal en typen telefoontoestellen per werkplek en naar de gebruikersfaciliteiten binnen het huidige of toekomstige systeem.
Onderzoek naar de (telecommunicatie)behoeftes van de gebruikers.
Alle verzamelde informatie wordt uitgewerkt, waarna de exacte klantbehoeftes in kaart worden gebracht.
Er wordt een implementatietraject opgestart waarmee alle fases, van levering tot volledige implementatie tot een totaalplan zullen samenvloeien.
Na de implementatiefase zal er naar behoefte en verzoek een gebruikerstraining worden gegeven voor zowel de telefoniste(s) als voor de eindgebruikers, omtrent systeem- en/of toestelfaciliteiten.
Na de implementatiefase wordt het telefoonsysteem door Rijtech beheerd, zodat de gebruiker optimaal gebruik maakt en blijft maken van de mogelijkheden die het systeem biedt, nu en in de toekomst.
Add-on systemen:
- Telefoontoestellen (analoog/digitaal)
- DECT
- Headsets
- GSM boxen
- CTI applicaties
- Voicemailsystemen
- Voip conversie en implementatie